Lezingen

De Geschiedkundige Vereniging organiseert jaarlijks zeven lezingen. Deze vinden één keer per maand plaats in de periode september tot en met april meestal op donderdagavond. Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom. De lezingen worden gehouden in Gemeenschapshuis De Til, Breestraat 1, 3381 BS te Giessenburg, aanvang 20.00 uur.

Resterende lezingen voor dit jaar zijn:

"Het is maar een griepje! De Spaanse Griep in Nederland 1918-1919". Deze lezing wordt verzorgd door de heer L. van Bergen op 22 september.\

Mevrouw Harmsen geeft op 20 oktober een lezing over Art Noveau.

De laatste presentatie dit jaar wordt gegeven door ons lid Tom Schreuders 24 november en handelt over Damen Shipyards.

NB: De entree is voor leden van de vereniging gratis, niet-leden betalen € 2,00.

Informatie over de lezingen in de achterliggende tijd vindt u in het lezingen-archief.

bgg 0184 65 15 77

Rabo Clubsupport

Ook in 2021 heeft onze vereniging meegedaan met Rabo Clubsupport. Met hulp van veel Rabo-leden leverde dat een aardig bedragje op ... > Lees verder